This is some blog description about this site

معرفی سوئیچ MES2424P با قابلیت پشتیبانی PoE

معرفی سوئیچ MES2424P با قابلیت پشتیبانی PoE

اخیرا زیر ساخت‌های دیجیتال در شهرها، بطور چشمگیری در حال توسعه می‌باشد. نسل ششم Public WiFi، سیستم‌های نظارت تصویری و دیگر تجهیزات در حال معرفی هستند و loT در محیط شهری در حال اجرا می‌باشد. بطور معمول همه این دستگاه‌ها در مکان‌هایی قرار دارند که تامین برق دشوار یا از نظر فنی غیر ممکن است. مکان‌هایی از قبیل مکان‌های مرتفع، مکان‌هایی با رطوبت بالا و ...

سوئیچ‌ قابل مدیریت، MES2424P محصول جدیدی از التکس است. این سوئیچ‌ از اتصال نهایی تجهیزات به شبکه‌های شرکت‌ها و اپراتورهای مخابراتی از طریق +PoE/PoE پشتیبانی می‌کند و دارای تمام عملکردهای لازم جهت اطمینان از عملیات شبکه پایدار و امن است. تولید انبوه این دستگاه برای سال 2022 برنامه‌ ریزی شده است.

MES2424P

سوئیچ جدید مدیریتی التکس در لایه Access 

▪️ پهنای باند Gbps128 

▪️ دارای PoE Budget-370W

▪️ Multicast Support (MVR, IGMP Snooping)

▪️ عملکرد امنیتی پیشرفته

Interface

MES2424P مجهز به 24 پورت (1 گیگابیت برثانیه)، 4 پورت Uplink نوری (10 گیگابایت بر ثانیه)، یک پورت کنسول RJ-45 دارای پهنای باند (128 گیگابایت بر ثانیه) و عملکرد آن 95 میلیون PPS می‌باشد. 

ویژگی‌های اصلی :

;MDIX\Auto MDI\MDIX ▪️

;Head-of-line blocking (HOL) Protection ▪️

;Flow Control (IEEE 802.3X) ▪️

;Port mirroring (SPAN/RSPAN) ▪️

Jump frames support (up to 12288 bytes) ▪️

MES2424P از اتصال دستگاه‌های پایانی از طریق Poe+/PoE پشتیبانی می‌کند. PoE Budget، کل دستگاه 370 وات است که توان خروجی هر پورت تا 30 وات می‌باشد، که جهت تامین برق تجهیزات کافی می‌باشد. این دستگاه‌ها را می‌توان جهت تجهیزات Out Door (سیستم‌ نظارت تصویری، Public WiFi Access Point، سنسورهای loT) و In Door (اکسس پوینت داخلی، تلفن‌های IP، دوربین‌های IP، سنسورها و ...) مورد استفاده قرار دارد.

منبع تغذیه و خنک کننده:

MES2424P مجهز به یک منبع تغذیه داخلی است که در محدوده ولتاژ 170 تا 264 ولت فعال است. اگر منبع تغذیه دچار مشکل شود، سوئیچ از طریق Syslog و SNMP هشدار می‌دهد. ان کار به رفع سریع مشکل و فعال سازی مجدد دستگاه کمک خواهد کرد. با استفاده از قابلیت راه اندازی از راه دور امکان بازگردانی سیستم به حالت اولیه میسر می‌باشد. 

در MES2424P سیستم خنک کننده فعال، شامل دو فن با قابلیت تنظیم سرعت تعبیه شده است. این قابلیت موجب عملکرد کم صدای دستگاه گشته و در نتیجه امکان نصب آن را در نزدیکی محل کار، دفاتر، اتاق‌های امنیتی و سایر اماکن را فراهم می‌سازد.

امنیت و مقاومت در برابر خطا:

ویژگی‌های MES2424P جهت مقاومت در برابر خطا در سیستم و ارتباط امنیتی:

;STP, RSTP, MSTP, LBD, STP Loop Guard - look protection, including broadcast loops ▪️

;DOS, ARP and BPDU attack prevention ▪️

;IP address spoofing protection (IP Source Guard) ▪️

.Unicast, multicast and broadcast storm protection ▪️

MES2424P قابلیت پشتیبانی از پروتکل‌های Radius و TACACS+ Clients را دارد. هر دو برای کنترل دسترسی کاربر به شبکه‌های عمومی و مدیریت خود سوئیچ لازم است.

مدیریت ترافیک Multicast

MES2424P دارای تمام عملکردهای لازم جهت مدیریت ترافیک Multicast و ارائه دسترسی به سرویس‌هایی که تاخیر درآن مهم است.

IGMP Snooping v.1,2,3 ▪️

Port-based IGMP Snooping Fast Leave ▪️

MVR - Multicast streaming across various VLANs ▪️

MLD Snooping V.1 ▪️

 

MES2424P از قابلیت ویژگی‌های Qos (quality of service) پشتیبانی می‌کند، برای مثال این ویژگی برای کنفرانس‌های صوتی و تصویری یا پخش IPTV مهم است. همچنین ویژگی‌های QoS می‌تواند در هنگام پخش زنده از دوربین‌های IP و اتصال تعداد زیادی Accsess Point مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیریت، پیکربندی و بروز رسانی:

MES2424P از Backup خودکار و پیکربندی فایل (آپلود/دانلود) از طریق TFTP/SFTP پشتیبانی می‌کند. مدیریت و بروز رسانی MES2424P را می‌توان با استفاده از CLI,SNMP (Telnet,SSH,Console)، رابط وب و همچین سیستم مدیریت ابری Eltex Eccm انجام داد.

ECCM

سیستم برای مدیریت تجهیزات شبکه:

▪️ نظارت بر دستگاه

▪️ مدیریت پیکربندی

▪️ بروز رسانی نرم‌افزار متمرکز

▪️ ساخت طرح شبکه

MES2424P یک سوئیچ Access مدرن PoE است، با تمام قابلیت‌های لازم جهت کار با Multicast و حفاظت در برابر تهدیدات مختلف است. برای شرکت‌هایی که تمایل دارند بروز باشند و همراه نیازهای خود رشد کنند، مناسب است.

MES2424P هدف کسب و کارها در سطوح‌های مختلف از قبیل بخش‌های دولتی و اپراتورهای مخابراتی می‌باشد. 

 

 

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید