This is some blog description about this site

با اکسس پوینت WEP-3ax و قابلیت و ویژگی های آن آشنا شوید

با اکسس پوینت WEP-3ax و قابلیت و ویژگی های آن آشنا شوید

Eltex تولید اکسس پوینت WEP-3ax را با استفاده از استاندارد جدید Wi-Fi 6 آغاز کرده است.

Wi-Fi 6 ، نسل بعدی شبکه بی سیم

براساس گزارش دیجیتال سال 2020، امروزه افراد به طور متوسط 6 ساعت و 43 دقیقه از زمان خود را در فضای مجازی می گذرانند. افراد بطور روزمره در جلسات و کنفرانس‌ های کاری شرکت می ‌کنند، آموزش می ‌بینند، با یکدیگر ارتباط برقرار می ‌کنند و از نمایشگاه‌ ها و کنسرت‌ های مختلفی بازدید می‌ کنند. زندگی آنقدر به اینترنت وابسته شده است که در دسترس بودن شبکه بی ‌سیم بر انتخاب کافه، مرکز خرید یا هتل نیز تأثیر می‌ گذارد. به همین دلیل است که Wi-Fi، بستری برای B2C شده است.

آشنایی با اکسس پوینت WEP-3ax

علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ ها از خدمات ابری برای ذخیره داده ‌ها و از فناوری دیجیتال برای تولید داده ‌ها استفاده می ‌کنند و با توجه به محدودیت‌ های موجود، افراد بصورت دورکار فعالیت می کنند و با همکاران خود از طریق بسترهای مختلفی ارتباط برقرار می کنند. این امر نیاز به نوع جدیدی از ارتباطات را ایجاد نموده است تا عملکرد پایدار و مطمئن تمامی ابزارها و انتقال داده‌ها با سرعت بالا را تضمین کند. بنابراین، برای رفع نیازهای آنها، استاندارد 802.11ax یا Wi-Fi 6 ایجاد شد.

چرا به اکسس پوینت WEP-3ax نیاز داریم؟

اکسس پوینت بی‌سیم این امکان را می دهد تا دستگاه‌هایی که با هم سازگاری دارند را به شبکه بی‌سیم متصل کنید. چنین تجهیزاتی و همچنین تلفن ها، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها باید از استاندارد ax802.11 پشتیبانی کنند تا بیشترین کارایی را تضمین کنند.

قابلیت ها و ویژگی های اکسس پوینت WEP-3ax

قابلیت ها و ویژگی های به اکسس پوینت WEP-3ax

اکسس پوینت WEP-3ax با استاندارد Wi-Fi 6 مطابقت دارد. یعنی این دستگاه قادر است:

1- حداکثر توان عملیاتی را ارائه دهد. آنتن‌های MU-MIMO 2x2 توانایی برقراری ارتباط با تعداد زیادی دستگاه و انتقال داده‌ها را به چندین کاربر در یک زمان ایجاد می‌ کند که باعث افزایش سرعت انتقال اطلاعات می گردد.

2- اتصال بی سیم را بصورت پایدار حفظ نماید.WEP-3ax التکس یک اکسس پوینت دو بانده می باشد که بطور مستقل انتخاب می‌کند که از کدام اتصال فرکانسی، بهتر استفاده شود. برای مثال هنگامی که سیگنال شبکه 5 گیگاهرتزی ضعیف باشد، کاربر را به باند 2.4 گیگاهرتز سوئیچ می‌کند و یا بالعکس. از طرفی، تا 100 کاربر می‌توانند به دستگاه متصل شوند که این ظرفیت و توان عملیاتی بالای این دستگاه را نشان می دهد.

3- پردازش داده ها را به سرعت انجام می دهد. پردازنده Broadcom تعبیه شده در اکسس پوینت WEP-3ax وظایف زیادی را به طور همزمان انجام می‌دهد و عملکرد بی‌وقفه ای را تضمین می‌کند. در نتیجه، ابزارهای بی‌سیم شرکت، تلفن های مبتنی بر IP، سیستم‌های ویدئو کنفرانس و دوربین‌های نظارتی قادر خواهند بود بدون تأخیر یا تداخل با یکدیگر کار کنند.

4- قابلیت سوئیچ را به زیرساخت بی‌سیم شرکت ارائه دهد. چنین راهکاری، شرکت را انعطاف پذیرتر و مدرن‌تر می‌کند. اگر در شبکه ای ازWEP-3ax استفاده شود، به خدمات مهم تجاری اجازه می‌دهد تا بدون وقفه اجرا شوند.

5- حفاظت از داده های مهم را تضمین می کند. WEP-3ax از رمزگذاری WPA3 (دسترسی محافظت شده از Wi-Fi) استفاده می‌کند. این پروتکل امنیتی به طور قابل اعتمادی از اطلاعات شرکت و داده‌های شخصی کارکنان که از طریق کانال‌های بی‌سیم منتقل می‌شوند محافظت می‌کند. از طرفی با استفاده از روش جدید SAE، کلیدهایی را برای شناسایی کاربران ایجاد می‌کند و در نتیجه اگر هکرها قادر به پیش بینی رمزهای عبور برای اتصال نخواهند بود. این دستگاه در حال حاضر در خط تولید شرکت التکس قرار دارد و می توان به راحتی آن را خریداری کرد.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید