This is some blog description about this site

تولید سریال ستاپ باکس تلویزیون هوشمند جدید التکس

تولید سریال ستاپ باکس تلویزیون هوشمند جدید التکس

التکس تولید انبوه ستاپ باکس‌های هوشمند جدید NV-731-WB، NV-730-WB، NV-731 و NV-730 مبتنی بر اندروید 11 را راه‌اندازی کرده است. این دستگاه‌ها شرکت‌ها را قادر می‌سازند تا خدمات تعاملی مورد نیاز مانند IPTV با کیفیت بالا، خدمات OTT، ویدیو (VoD)، منابع آنلاین و غیره را ارائه دهند.

ستاپ باکس‌های جدید التکس

ARMV8-A Architecture

Android 11OS

4K6P HDR+Video Decoding

HDMI 2.1

مشخصات فنی

این دستگاه‌ها مبتنی بر پردازنده چهار هسته‌ای S905Y4 با توان عملیاتی 16560 DMIPS هستند. NV-731/731-WB دارای 1 گیگابایت رم است، در حالی که NV-730/730-WB دارای 2 گیگابایت رم است. ستاپ باکس ها با 8 گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه‌ها و بازی‌ها عرضه می‌شوند. دو پورت USB 2.0 برای اتصال دستگا‌های ذخیره‌سازی با کانکتور USB موجود است. علاوه بر ذخیره سازی محلی، ذخیره سازی شبکه از طریق DLNA و SAMBA نیز قابل استفاده است. 
رابط HDMI 2.1 یرای اتصال STB به تلویزیون یا مانیتور استفاده می‌شود. پخش ویدیو در فرمت‌های مختلف تا UltraHD 4K60p با HDR10+ Extended پشتیبانی می‌شود. استفاده از کدکس‌های مدرن، از جمله H.265، پهنای باند مورد نیاز برای پخش ویدیوی با کیفیت بالا را کمتر می‌کند. تمام ستاپ باکس‌ها می‌توانند از طریق یک پورت LAN 10/100 مگابیت برثانیه به شبکه اپراتور متصل شوند. NV-731-WB و NV-730-WB دارای ویژگی اتصال بی‌سیم با پشتیبانی از WiFi5 (IEE 802.11ac) هستند. مدل‌های NV-730-WB و NV-731-WB همچنین دارای ماژول بلوتوث برای اتصال لوازم جانبی و کنترل از راه دور با کنترل صوتی هستند که در آن گنجانده شده است. علاوه بر این، همه مدل‌ها را می‌توان با استفاده از کنترل از راه دور مادون قرمز مدیریت کرد.

 

سفارشی سازی نرم‌افزار

التکس به مشتریان خود امکان سفارشی سازی نرم‌افزار ستاپ باکس، مدیریت ارتقا سیستم عامل و بروز رسانی برنامه‌ها و همچنین معرفی خدمات جدید به شبکه مشتری را ارائه می‌دهد. با استفاده از ابزارهای التکس، کاربران می‌توانند بروز رسانی انتخابی میان‌افزار و برنامه‌های کاربردی را برای یک ستاپ باکس خاص سازمان‌دهی کنند یا همه ستاپ باکس‌ها را در شبکه یا بخشی از شبکه بروز رسانی کنند. ابزارهای نرم‌افزاری مورد نیاز برای سفارشی‌سازی به صورت رایگان در دسترس هستند و با حذف یا افزودن برنامه‌ها، تغییر تنظیمات سیستم و تغییر عناصر رابط کاربری، می‌توان فریم‌ورها را تغییر داد. 

 

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید