This is some blog description about this site

خانه هوشمند ELTEX

خانه هوشمند ELTEX

ELTEX به طور رسمی سیستم خانه هوشمند خود را برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. چندین سال است که سیستم خانه‌های هوشمند خود را بهبود داده و عملکردهای جدیدی را معرفی و آزمایش کرده است. اکنون شرکت التکس آماده ارائه آن به مشتریان می‌باشد.

سیستم خانه هوشمند التکس

اکوسیستم خانه هوشمند مبتنی بر پلتفرم Eltex Smart Cloud (SC) است و با کمک دستگاه‌های کنترلی، حسگرها و نرم‌افزار، محل زندگی یا کار کاربر را راحت‌تر، دنج‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

هسته خانه هوشمند، روتر Wi-Fi Eltex با یک کنترلر داخلی است. علاوه بر دسترسی بی سیم پیشرفته، می تواند دستگاه های هوشمند را با استفاده از پروتکل های و Wi-Fi مدیریت کند. دارای چهار روتر با ویژگی کنترل خانه هوشمند است:

Z-Wave در سیستم خانه هوشمند Eltex به دلایل زیر استفاده می شود:

▪️ محافظت عالی در برابر تداخل رادیویی،

▪️ پارازیت و هک (رمز گذاری AES 128)

▪️ بهره‌ وری انرژی (عمر باتری تا 5 سال)

▪️ منطقه پوشش داخلی گسترده (تا 100 متر)

Wi-Fi رایج ترین استاندارد برای اتصال دستگاه های هوشمند خانه است. این امکان تبادل داده بین دستگاه ها با استفاده از ارتباطات بی سیم را فراهم می کند. برای استفاده از تمامی امکانات دستگاه های هوشمند وای فای، نیازی به هاب خاصی ندارید، فقط به یک روتر متصل به اینترنت نیاز دارید. این استاندارد به عنوان یک استاندارد اضافی برای مدیریت برخی از دستگاه ها در اکوسیستم خانه هوشمند مانند سوکت های هوشمند و دوربین های آنلاین استفاده می شود.

سنسورها و دستگاه های خانه هوشمند

پلتفرم ابر هوشمند Eltex با دستگاه های هوشمند تعامل دارد که نیازهای اولیه کاربر را در امکانات اتوماسیون خانگی پوشش می دهد. دستگاه های Eltex زیر در حال حاضر در دسترس هستند:

وای‌فای :

▪️ رله کنترل روشنایی SW-RLY02 و SW-RLY01

▪️ سوکت هوشمند SW-PLG01

Z-Wave :

▪️ سنسور تماس درب/پنجره SZ-MCT

▪️ سنسور حرکت SZ-PIR

▪️ تشخیص نشت آب SZ-WLK

سایر محصولات: سنسور دما، آشکارساز دود، کنترل از راه دور IR

 

برنامه های کاربردی و کنترل صدا

اپلیکیشن Eltex Home یک کنترل پنل خانه هوشمند است. این یک سطح مدرن از راحتی را فراهم می کند و تمام ویژگی های خانه هوشمند Eltex را در رابط کاربری ترکیب می کند و این امکان را به شما می دهد تا لوازم خانگی و سیستم های روشنایی، امنیتی و نظارت تصویری را از راه دور کنترل کنید و همچنین سناریوهای خانه هوشمند را تنظیم کنید. با استفاده از آن، کاربر تمام دستگاه ها را از هر نقطه در جهان کنترل می کند، اطلاعات را از حسگرها دریافت می کند و اعلان هایی در مورد فعالیت ها دریافت می کند.

برنامه Eltex Home برای هر دستگاه تلفن همراه iOS و Android در دسترس است. برنامه به طور مداوم به روز می شود و تکامل می یابد. در حال حاضر نسخه جدیدی از این اپلیکیشن در حال توسعه است که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شما همچنین می توانید خانه هوشمند خود را از طریق یک برنامه وب کنترل کنید.

خدمات خانه هوشمند

در اپلیکیشن Eltex Home، مدیریت با استفاده از سرویس هایی انجام می شود که در آن حسگرها و دستگاه ها بر اساس عملکردشان گروه بندی می‌شوند.

سرویس "امنیت" در مورد بازدید مهمانان ناخوانده اطلاع خواهد داد. بدون سرمایه گذاری های کلان و نسبتاً سریع، یک سیستم امنیتی خانه سفارشی با کنترل از طریق برنامه ایجاد می شود. سنسورها در ارتباط دائمی با پلتفرم خانه هوشمند هستند و به لطف فناوری عمر مفید آنها بیشتر است.

هنگام ورود و خروج شخصی به خانه، سنسورهای درب/پنجره تماس و حرکت فعال می شوند و برنامه Eltex Home به شما اطلاع می دهد. این سرویس نشان می دهد که چه نوع تهدیدی باعث فعال شدن سنسور می شود و دوربین متصل به مدار امنیتی فیلم حادثه را مستقیماً به گزارش رویداد ضبط و ارسال می کند. این به کاربر این امکان را می دهد که به سرعت وضعیت را تجزیه و تحلیل کند و بلافاصله با پلیس تماس بگیرد.

سرویس "Comfort" فضایی دنج را در خانه ایجاد می کند، به سرعت به نشت آب واکنش نشان می دهد و شما را از سطح دما و رطوبت مطلع می کند. خانه هوشمند به طور مداوم سنسورهای متصل را رصد می کند و در صورت بروز بلافاصله با استفاده از یک اعلان هشدار یا تماس، به شما گزارش می دهد.

سرویس "روشنایی" به شما کمک می کند تا بدون استفاده از سیم های غیر ضروری، طرح های اتوماسیون روشنایی را در خانه خود ایجاد کنید. رله هوشمند برای کنترل روشنایی اولیه و سوکت های هوشمند - کمکی استفاده می شود. علاوه بر این، امکان اتصال به پریز هوشمند هر وسیله خانگی، از جمله مواردی که نیاز به برق دارند، مانند اتو، بخاری یا دیگ بخار (تا 3 کیلو وات) وجود دارد.

با استفاده از برنامه Eltex Home، نظارت بر وضعیت فعلی دستگاه های متصل یا روشنایی و همچنین مدیریت آنها راحت است: برای روشن/خاموش کردن نور و تجهیزات توسط تایمر، سناریوهای مختلفی را با دستگاه های دیگر، به عنوان مثال، با سنسورهای حرکتی ایجاد کنید.

سرویس "دوربین ها" به شما کمک می کند تا دوربین های IP را به هم متصل کنید و به صورت بصری محل را به صورت آنلاین نظارت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید حیوانات خانگی و فعالیت های دیگر را زمانی که از خانه دور هستید تماشا کنید. دوربین های آنلاین نیز با سرویس "امنیت" کار می کنند. این به شما امکان کنترل کامل بر اتفاقات خانه را می دهد. در مواقع اضطراری، هنگامی که یک حسگر حرکت یا در/پنجره فعال می‌شود، دوربین‌ها به‌طور خودکار ویدیویی را ضبط کرده و بلافاصله آن را به برنامه Eltex Home ارسال می‌کنند.

سناریوها

با کمک سنسورها و وسایل خانه هوشمند می توان سناریوهای کاربردی بی شماری را محقق کرد. به راحتی می توان زنجیره های مختلفی از شرایط عملیاتی تجهیزات را در برنامه های Eltex Home ایجاد کرد. به عنوان مثال، می توان چنین سناریویی را ایجاد کرد، زمانی که در یک زمان خاص چراغ اصلی به طور خودکار خاموش می شود و چراغ کمکی روشن می شود تا نورپردازی ضعیفی ایجاد کند. همچنین می‌توانید عملکرد دستگاه‌های خانه هوشمند را طوری تنظیم کنید که بتوانند به رویدادهای خاص واکنش نشان دهند. به عنوان مثال، از یک سنسور حرکت برای روشن کردن خودکار چراغ هنگام ورود شخصی به اتاق استفاده کنید.

فرصت هایی برای مشتریان شرکتی

فن آوری های خانه هوشمند Eltex به مشتریان شرکت ها مزیت های رقابتی بیشتری می دهد. اپراتورهای مخابراتی خدمات جدیدی را ارائه می دهند که برای مشتریان جالب است و با ارائه خدمات مدرن اتوماسیون خانگی، مشترکین جدید را جذب می کند و وفاداری مشترکان فعلی را افزایش می دهد. برای توسعه دهندگان - بهبود جذابیت محل سکونت برای خریداران بالقوه، ایجاد یک زیرساخت اتوماسیون مدیریت شده نه تنها در یک اقامتگاه جداگانه، بلکه در کل ساختمان مسکونی.

Eltex یک مجموعه سخت افزاری-نرم افزاری برای ایجاد یک خانه هوشمند با توجه به نیاز مشتری ارائه می دهد. پلتفرم Smart Cloud دارای یک API باز است و هم از نظر بصری و هم از نظر کاربردی قابل تنظیم است.

سیستم خانه هوشمند Eltex فرصت های جدیدی را برای فعالیتهای روزمره فراهم می کند که مدیریت فرآیندهای معمول خانه را تسهیل می کند، به ایجاد یک محیط راحت در خانه و محافظت از آن کمک می کند.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید